SolidWorks

آموزش و آشنایی با توانمندیهای نرم افزار SolidWorks

SolidWorks

آموزش و آشنایی با توانمندیهای نرم افزار SolidWorks

SolidWorks

در این وبلاگ، آموزش هایی در خصوص نرم افزار و قابلیت های آن در حوزه مدلسازی؛ تحلیل و شبیه سازی سازه ای ، دینامیکی و سیالاتی ارائه می گردد.

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

سلام وقت بخیر . 

در ادامه ارائه فیلم های آموزشی تحلیل سازه ای توسط نرم افزار Solidworks ، امروز به بخش تحلیل سازه ای کمانش می پردازیم و کلیپ های آموزشی مربوط به آن را ارائه می کنیم.

فیلم اول 

فیلم دوم 

 

فیلم سوم 

 

امید است که موارد ارائه شده مفید واقع شده باشد .  در آینده مستندات مربوط به این تحلیل در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

سلام 

در ادامه ارائه فیلم های آموزشی تحلیل سازه ای توسط نرم افزار Solidworks در این پست ، فیلم آموزشی تحلیل انتقال حرارت به زبان اصلی ارائه می شود. امید است که برای شما مفید و موثر باشد. این نوید را به شما می دهم که در آینده کتاب ها و جزوه های مناسبی را در این ارتباط برای استفاده شما ارائه خواهم کرد. 

 

 

سلام علیکم 

در این بخش از این به بعد فیلم های آموزشی مربوط به تحلیل نرم افزار Solidworks در زمینه های تحلیل سازه ای، تحلیل سیالاتی و تحلیل دینامیکی در اختیار شما علاقمندان گذاشته می شود . 

اولین فیلم آموزشی در زمینه تحلیل سازه ای دوبعدی می باشد که به زبان اصلی است :

 

 

به نام خداوند بخشنده مهربان 

همانگونه که می دانید نرم افزار Solidworks علاوه بر قابلیت فراوان در مدلسازی قطعات پیچیده صنعتی ، دارای قابلیت های فراوانی در زمینه تحلیل سازه ای ، تحلیل سیالاتی و تحلیل دینامیکی سازه های مکانیکی در یک محیط تعاملی ، را دارد و این توانمندی را دارد که یک تحلیل مناسب اولیه با نتایج معتبر را برای قطعه مدلسازی شده ، در بارگذاری های مختلف ، به طراح ارائه دهد و این کار را در سریعترین زمان ممکن و بدون نیاز به نرم افزار جانبی دیگر ، انجام می دهد . 

به امید خدا در پست های روزهای آینده با این قابلیت و مثالهای کاربردی متعدد آن در زمینه های صنعتی مختلف ، بیشتر آشنا خواهیم شد. 

به نام خدا و تبیرک سال جدید 

پس از مدت زمان زیادی که از آخرین مطلب ارسالی گذشته است ، به اطلاع می رساند که پس از فراغت از انجام پروژه های صنعتی و تدریس نرم افزارsolidworks در آموزشگاه ها و شرکت های صنعتی ، زمان بنده برای انجام پروژه های صنعتی ، درسی و مدلسازی طراحی های شما در اسرع وقت و نازلترین قیمت ، در اختیار شما است .